úterý 20. prosince 2011

adventní kalendář 2

20. den šití je za námi a i velká taška je hotová.. A jsem příjemně překvapená.

Při šití jsem si nebyla jistá, jestli se mi taška bude líbit, ale když jsem dnes sešila poslední šev, věděla jsem, že ji zařadím mezi mé nejoblíbenější :-D A dokonce pasuje i na Malininy golfky.

Teď jsem jen zvědavá, co se bude šít jestě v následujících 4 dnech :-D

Kdo by se k šití chtěl stále přidat, najde adventní kalendář zde: FARBENMIX. Návod zde bude umístěn do konce roku zdarma, poté bude ke stažení za mírný poplatek.

2 komentáře:

  1. Herzlichen Dank für das Kompliment für meine Tasche... und du hast ja auch eine wunderschöne unterm Weihnachtsbaum liegen!!! Grün und rot ist eine tolle Farbkombination!! Fast schon ein bisschen Frühling...
    Liebe Grüße,
    Sabine

    OdpovědětVymazat
  2. Hallo,

    habe gerade deinen tollen Blog entdeckt :-)
    und bin ganz begeistert von der süßen Eulentasche!

    Liebe Grüße
    Katinka

    OdpovědětVymazat